دلاراش

delarashoraka اشعار خاص و زیبا از بانو دل آرا شرکاء delarash

دلاراش

delarashoraka اشعار خاص و زیبا از بانو دل آرا شرکاء delarash

دلارا شرکا _ شاعر زن ایرانی _ دلاراش _ Iranian female poet Delara Shoraka




Iranian female poet Delara Shoraka
سروده های زیبا دلارا شرکا



آخه تو از کدوم ستاره ای

که اندر دل دیوانه ام

هم آشیانه ای

که از شوق دیدار تو سرمستم

همچون عروسی

به گردا گرد تو

گردم گردم

تو اندرون دل خانه ای

( دل آرا شرکاء )





اشعار عاشقانه دل آرا شرکا


به مناسبت روز صنایع دستی

در آن دست رنج تو

دیدم آن کار

و مجاهدت تو

تو کوشا باشی

و من نِگرم تحسین آمیز

به آن دست رنج تو

در آن هنر مایه توست

 آن گنج عظمت تو

تو را در آن هنر

گران قدر میبینم

تو را در اعتلای

فرهنگ و هنر میبینم

تنها تو می مانی

در اندیشه دل آرای هر ایرانی

ای هنرمند

و میراث گذار این سرزمین

( دل آرا شرکاء )

روز صنایع دستی

20 خرداد _ 10 ژوئن




شاعر زن ایرانی دلارا شرکا


در این لحظه

نگاهم به نگاهت گره خورد

من میشناختم این نگاه دل آرا

با من بیا

با من برقص

با من تماشا کن

با من لحظه های جاودانه را

سیر کن

آخر من عاشقم

عاشق تو

( دل آرا شرکاء )



به آن منظره فردا

می نگرم دل آرا

در آن تلئلو چمن زارها

می توان دریافت

آن زیبایی

زمردین آرزوها

( دل آرا شرکاء )





دلارا , دلاراش , دل آرا , delara , nghvh av;h , ahuv ck hdvhkd nghvh av;h , nghvh av;h auv ck , ckn'dkhli nghvh av;h , nghvh av;h ;dsj , nghvh av;h fd,'vhtd , hauhv khf nghvh av;h ,sv,ni ihd cdfh nghvh av;h , nvfhvi nghvh av;;h
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد