دلاراش

delarashoraka اشعار خاص و زیبا از بانو دل آرا شرکاء delarash

دلاراش

delarashoraka اشعار خاص و زیبا از بانو دل آرا شرکاء delarash

شاعر زن دلارا شرکا _ دلاراش _ The female poet of Delara Shoraka


دلاراش


The female poet of Delara Shoraka
سروده های زیبا دلارا شرکا



تو را در رویا یا حقیقت میبینم

تو را در آن جاده بی انتها میبینم

آغوش غریب تو را

بر لب صحرا می بینم

از آن محال دل بریدم و اندیشیدم

بالهایم کجاست من بی تو میمیرم

( دل آرا شرکاء )


من میکارم دانه گندمی

در دامان طبیعت

من کِشت میکنم

گندم زاری از طلا

درون دستان من است

آن جواهرسرسبز رویا

من در اندیشه ام دارم ،

آن آسایش فردایت

تو از من میخری

آن میوه گل معرفت

در جهاد کشاورزی من

می دانم

کسی گرسنه

سر بر بالین نمی گذارد

چرا که من کاشته ام

گندم زاری در دل طبیعت

( دل آرا شرکاء )   




شاعر زن  دلارا شرکا


لحظه به لحظه می گذرد

ثانیه به ثانیه های دیدار تو

از راه میرسد

هم آشوبی ست در میان قلب من

خسته تو مسافر در راه

هم می کشم انتظار دیدار توِ

گمشده در سیلاب روزگار

هم شویم مژگان را با آب دیده

امید دیدار تو یار

هم رسیم به یکدیگر

باز به رسم بازی روزگار

هم دستی کشم به رخسار تو یار

هم بزدایم غبار رَه

از سیمای دل آرا ی تو یار

هم تو بخوان مرا دل آرا

در لحظه دیدار فردا

( دل آرا شرکاء )




اشعار ناب دلارا شرکا


با آن عینک طلایی رویا

بود جهان کودکی ام

 زیبا و دل آرا

در جهانم نبود

آشفتگی و ظلم

همه را می دیدم

در تفاهم و صلح

( دل آرا شرکاء )






دلاراش , دلارا ش ,  دل آرا  , nghvh , دلارا , nghvha , ahuv ck hdvhkd nghvh av;h , nghvh av;h ahiuv ck hdvhkd , sv,ni ihd cdfh nghvh av;h , hauhv khf nghvh av;h ,

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد