دلاراش

delarashoraka اشعار خاص و زیبا از بانو دل آرا شرکاء delarash

دلاراش

delarashoraka اشعار خاص و زیبا از بانو دل آرا شرکاء delarash

دلاراش

delara shoraka

delarash

دلاراش


دلارا

تو را ناگهان دیدم و پسندیدم

آن نگاه زیبایت را

آن شور و عشق و مستی را

دیدم و پسندیدم

ناگهان دل آرای قلبم شدی

تو شدی مونس شبهام

( دل آرا شرکاء )

******


چشمانم گشوده شد

در آغوش خانواده ای

پر از مهر

من پرورده شدم

در دامان خانواده ای

پر از عشق

پر از ایثار و تلاش و مشوق

من اکنون میبینم

جهانم را دل آرا

در امنیت و صلح و صفا

دنیای من روشن است

چون دارم خانواده ای

خوب و دل آرا

( دل آرا شرکاء )

25 مرداد

دل آرا

کیست دلارا شرکا

دلارا شرکا که بود

nghvh av;h

nghvh

nghvha

دلارا شرکا بیوگرافی _ Biography of Delara Shoraka





Biography of Delara Shoraka
 دلارا شرکا بیوگرافی

دلاراش



سروده عاشقانه دل آرا شرکا


محو تماشای توأم

تویی که در راستای زمانم

بنشسته ای خوش

گو غم غریبی و غربت

از توست ، از آن

برکت توست

( دل آرا شرکاء )

******


من شاخه گلی دارم 

آکنده از عطر گل یاس

می بویم شمیم آن عطر گل یاس

به ناگاه مرا برد 

به یاد آن عشق دیرینه

آن یار دُردانه

عشق او باز شکفته شد

در قلب پژمرده

در شگفتم از جادوی

آن گل زیبا

که زنده کرد آن عشق را 

در سینه دل آرا

پس هر که ، کِشت کرد گُلی زیبا

زنده کرد عشق را در دلها

ای که با عشق پروراندی

گُل های دل آرا 

تو را تحسین میکنم

که شدی شمع فروغ دلها

( دل آرا شرکاء )



شاعر زن دل ارا شرکا
دلارا شرکا بیوگرافی



شعر عاشقانه دلارا شرکا


ahuv ck ng Hvh av;h , nghvh av;h fd,'vhtd , fd,'vhtd nghvh av;h , auv uharhki nghvh av;h , sv,ni uharhki nghvh av;h , دلاراش , nghvh , دلارا , دل آرا , دلاراش بیوگرافی