دلاراش

delarashoraka اشعار خاص و زیبا از بانو دل آرا شرکاء delarash

دلاراش

delarashoraka اشعار خاص و زیبا از بانو دل آرا شرکاء delarash

دلارا شرکا _ روزت مبارک پدر _ دلاراش _ happy Fathers Day _ delara shoraka


شاعرانه ناب دل آرا شرکا

سروده های عاشقانه دلارا شرکا


happy Fathers Day
delara shoraka
روزت مبارک پدر
دلارا شرکا



از وجود پر مهرت پدر

زندگیم شده گلگون

تو که خود واژه عشقی

تو که خود

آغاز سرنوشت دل آرایی

از تو رسید همه هستی من

نبض مرا ببین

چه بی وقفه میزند

این نوای آهنگین

از وجود توست

پدر دوستت دارم

( دل آرا شرکاء )




دلاراش






ahuv ck hdvhk ng Hvh av;h , sv,ni ihd uharhki ng Hvh av;h , auv v,c \nv lfhv; nghvh av;h , ahuvhki khf ng Hvh av;h , nghvh , دلاراش , دلارا , دلار ا ش , دل آرا
نظرات 2 + ارسال نظر
نادر یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:47 ب.ظ http://www.tiktaak.blogsky.com/1387/12/04/post-801/

سلام
وبلاگ خوبی دارین
اگه مایل به تبادل لینک هستین منو به اسم "بزرگترین اجتماع دختر پسرهای ایرانی" لینک کنید و به من خبر بدین تا منم شما را لینک کنم
پیج رنک وبلاگ من 3 است
مخلص شما
موفق باشید

پیمان پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:10 ب.ظ http://-

خاک بر سرت کنند که اسم سایتت رو گذاشتی پیک سنجش.. واقعا که اخرشی... باید مینوشتید ؛ فال گیری پیک سنجش!! ؛
اخه چه ربطی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد